منشی

منشی در لغت به معنای ایجادکننده، بوجودآورنده و ابداع کننده‌است

منشی

منشی در لغت به معنای ایجادکننده، بوجودآورنده و ابداع کننده‌است

من خودم هستم بدون روتوش
من هیچی نیستم نقطه ای هستم
که می توانم جلوی یک،یک قرار گیرم و
عددی بزرگ گردم و می توانم همان هیچ بمانم
هیچگاه:
هیچ را در هیچ ضرب کرده ای؟
هیچ گاه هیچ را با هیچ جمع کرده ای؟
جوابش چه شد؟
من همان هیچم
هیچ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

ما دیگر گول نمیخوریم!

پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۳۴ ب.ظ

برای هم نسل های من،شنیده شدن چپ و راست،از انتخابات سال 76 شروع شد،آن جا که ناطق نماینده ی جناح راست و خاتمی نماینده جناح چپ شد.بچه حزب اللهی ها،که سنشان به کار سیاسی می رسید، گرد ناطق جمع شدند و تنها تشکل دانشجویی بچه حزب اللهی ها، یعنی جامعه اسلامی دانشجویان، هم از ناطق اعلام حمایت کرد.این جناح هشت سال از کارهای دولت سازندگی به خیال آنکه از خود هستند دفاع کرده بود.در آن انتخابات ناطق را همه ی آمال خود می دیدند و هاشمی کسی بود که به خاطر اقدامات دولتش نقطه آشیل این جریان شده بود،هر روز به خاطرش تخریب می شدند.

آن روزها گذشت هشت سال دوران اصلاحات، همان هایی که به ناطق رای داده بودند و از هاشمی حمایت کرده بودندمجبور بودند پاسخگوی هشت سال سازندگی ای باشند که خود به آن نقد داشتند و مجبور بودن از هاشمی به خیال آنکه از خود است حمایت کنند، اما این منفعل بودن با وقوع سه تیر رنگ دیگری به خود گرفت رای آوردن احمدی نژاد نشان داد که هاشمی نماینده ی کسانی بود که به دورغ منتقد و مخالفش شده بودند و هشت سال از آن برای زیر سوال بردن جناح رو به رو استفاده کرده بودند.

الان جریانات روشن شده بود مشخص شد که سال 76 انتخاباتی در کار نبوده و برای یک جریان خاص فرق نمی کرد که رای بیاورد و جناح حزب اللهی ها در آن انتخابات کسی را نداشته است.

دیگر هاشمی خودی نبود،تازه دوران پرسیدن ما از سالهای گذشته شروع شده بود و ما بودیم که مدعی شده بودیم و تازه درک کرده بودیم که چه کسانی با یکدیگر تفاوت دارند.

هشت سال احمدی نژاد خیلی چیز ها را شفاف کرد و نشان داد که خیلی ها علی رغم آنچه که به نظر می آید با هم هستند.نشان داد دوگانه ی چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب فقط پوشش است.

نشان داد دو جریان در کشور وجود دارد یکی جریان حزب اللهی ها و دیگری جریان مقابل آنها.

آخر این هشت سال و حمایت ناطق و خاتمی و هاشمی از یک گزینه ی واحد نشان داد که 76 فرقی نمی کرد که رای بیاورد،و نشان داد 84 هم هر کس رای میاورد فرقی نداشت، فقط نباید احمدی نژاد رای می آورد و چه زیبا گفت احمدی نژاد که وارد منطقه ی ممنوعه شده است.سال 92 هم هر کس رای می آورد فرقی نداشت فقط این جلیلی بود که نباید رییس جمهور می شد.

انتخابات 92 گذشت و جلیلی هم رای نیاورد و الان دوباره روند گذشته دوباره شروع شده است،کسانی که دیروز از رای آوردن روحانی نمی توانستند شادیشان را کتمان کنند شده اند منتقد.

آقای لاریجانی که قرابتشان با آقای هاشمی بر کسی پوشیده نیست بدون آنکه حرف هاشمی را رد کند فقط آن را نابجا میداند،اشراقی را نقد می کند و برادر زنش را تکذیب می کند،انگار دوباره بازی هشت سال اصلاحات شروع شده است و کسانی که به مدد حضور احمدی نژاد موضع انقلابیشان! دیده نمی شد مجدداً در میدان نقد وارد شده اند و جالب آنکه بعضی از بچه حزب اللهی ها مجدداً کلاه سالهای اصلاحات دارد بر سرشان می رود و آقای کوچک زاده در یک اقدام عجیب بوسه بر بازوی آقای لاریجانی میزد تا بدین گونه از مواضع انقلابیش تشکر کرده باشد.

اما من با کمال افتخار می گویم قاطبه ی بچه حزب اللهی ها دیگر گول این دوگانگی های ساختگی را نمی خورند و فضا به دوره ی گذشته باز نخواهد گشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۲
علیرضا یاری

نظرات  (۱)

سلام.اون یکی وبتو لینک کردم.می خوای ده دوازده تا دیگه وب درست کن!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی