منشی

منشی در لغت به معنای ایجادکننده، بوجودآورنده و ابداع کننده‌است

منشی

منشی در لغت به معنای ایجادکننده، بوجودآورنده و ابداع کننده‌است

من خودم هستم بدون روتوش
من هیچی نیستم نقطه ای هستم
که می توانم جلوی یک،یک قرار گیرم و
عددی بزرگ گردم و می توانم همان هیچ بمانم
هیچگاه:
هیچ را در هیچ ضرب کرده ای؟
هیچ گاه هیچ را با هیچ جمع کرده ای؟
جوابش چه شد؟
من همان هیچم
هیچ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

واکنش سخت روسیه

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۷ ق.ظ

واکنش سخت روسیه

از زمان پتر کبیر تا امروز، سیاست روس ها بر اساس منافع انی تعریف شده است. طی سال های اخیر پوتین بعد از یک دوره ی دوری از این سیاست مجددا با بازسازی قدرت روسیه به سمت این نوع سیاست حرکت کرده است. پوتین به دلیل بازسازی قدرت اقتصادی روسیه و به دست آوردن جایگاه واقعی روسیه، مدت زمان تشخیص تهدید تا عمل را کوتاه کرده است.واکنش این کشور در قضیه گرجستان نوید روند جدیدی را می داد، هر چند که در آن دوره بسیاری معتقد بودند آن جنگ نشان داد مسکو در حد یک ابر قدرت عمل نکرده است.

در انقلاب مخملی اول اوکراین، روس ها منفعل بودند، اما در انقلاب دوم، روس ها نشان دادند با گذشته متفاوت شده اند، شبه جزیره کریمه را جدا کردند و در شرق اوکراین هم از تحرکات جدایی طلبان حمایت کردند. با این وصف روسیه نشان داد حاضر نیست فضای حیاتی خود را قربانی نفع در مشارکت اقتصادی با اروپا کند و منافع آنی را به منافع آتی ترجیح می دهد.

بازگشت روسیه به خاورمیانه بعد از دهه ی 90 میلادی و تحت بحران سوریه، نشان از خارج شدن روسیه از منطقه پیرامونی و نقش آفرینی در دیگر مناطق بود. روسیه با ورود به بحران سوریه نشان داد، از یک قدرت منطقه ای و منحصر شدن در منطقه قفقاز و آسیای مرکزی، به سمت بازگشت به عرصه جهانی است.

با سقوط هواپیمای روسی بر فراز صحرای سینا و اتفاقات پاریس، عملیات روسیه در سوریه، مشروعیت پیدا کرد و کشورهایی که تا دیروز منتقد عملیات روسیه بودند، الان در کنار این کشور هستند. روس ها هم اکنون به بهانه ی سقوط هواپیمای خود و با مشروعیت پدید آمده از اتفاقات پاریس آماده ی واکنشی سخت به داعش می شود و این بار داعش باید منتظر بمباران سنگین مناطق تحت کنترلش باشد، تا روسیه نشان دهد یک ابر قدرت است و الان در حال واکنش سخت است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۱
علیرضا یاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی