منشی

منشی در لغت به معنای ایجادکننده، بوجودآورنده و ابداع کننده‌است

منشی

منشی در لغت به معنای ایجادکننده، بوجودآورنده و ابداع کننده‌است

من خودم هستم بدون روتوش
من هیچی نیستم نقطه ای هستم
که می توانم جلوی یک،یک قرار گیرم و
عددی بزرگ گردم و می توانم همان هیچ بمانم
هیچگاه:
هیچ را در هیچ ضرب کرده ای؟
هیچ گاه هیچ را با هیچ جمع کرده ای؟
جوابش چه شد؟
من همان هیچم
هیچ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

اوباش چه کسانی هستند؟

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱ ق.ظ

سال 88 یک انتخابات با مشارکت هشتاد و پنج درصدی مردم برگزار شد، عده ای به دروغ به مردم گفتند که تقلب شده است و توانستند تعدادی از حامیان یک کاندیدای خاص و معاندین را به کف خیابان آوردند و آبروی کشور و نظام را بردند.

با توجه به ظلم بزرگی که در اثر این اتفاق به کشور و نظام شد، جوانان غیرتمند این مملکت نمی توانند افرادی که در اتفاقات آن دوره نقش داشته اند را اجازه دهند تا اشتباه گذشته را، اقرار و اصلاح نکرده اند، به میدان سیاست باز گردند و مجدد نظم و امنیت کشور را به دروغ و بهانه های واهی بر هم ریزند.

اتفاقی که در ورامین افتاد، یک تحرک غیرقانونی بود و همه معتقدند باید مرّ قانون اجرا گردد، اما با توجه به خط قرمز بودن فتنه باید پرسید چرا اجازه داده شده است، کسی که حضورش شبهه آلود است به این شهر وارد شود و تا زمانی که از فتنه اعلام برائت نکرده اند، چرا این گونه مجدد شانس در خطر انداختن امنیت و نظم به آن ها داده می شود؟

سایت عصر ایران به کسانی که مخالف حضور افراد نشان دار در شهرهایشان هستند، نام اوباش را داده است، این نام شایسته فتنه گران و اصحاب فتنه است، که در سال 88 آن توحش بزرگ را به خرج دادند و پس از آن ها شایسته رسانه هایی است که از این متوحشین حمایت می کنند و یقینا این افراد خود اوباش هستند.

هر کاری خلاف قانون پسندیده نیست و می باید از مجرای قانونی پیگیری شود، یقینا نمایندگان مجلس باید با در اولویت قرار دادن اتفاقات اخیر و مجوزهایی که به بعضی اوباش فتنه گر داده شده است به وضعیت وزارت کشور رسیدگی کرده و اجازه ندهند شاهد فتنه گری جدید از این جماعت اوباش باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۲
علیرضا یاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی