منشی

منشی در لغت به معنای ایجادکننده، بوجودآورنده و ابداع کننده‌است

منشی

منشی در لغت به معنای ایجادکننده، بوجودآورنده و ابداع کننده‌است

من خودم هستم بدون روتوش
من هیچی نیستم نقطه ای هستم
که می توانم جلوی یک،یک قرار گیرم و
عددی بزرگ گردم و می توانم همان هیچ بمانم
هیچگاه:
هیچ را در هیچ ضرب کرده ای؟
هیچ گاه هیچ را با هیچ جمع کرده ای؟
جوابش چه شد؟
من همان هیچم
هیچ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

هاشمی

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۰۳ ب.ظ


با توجه به موج اعلام برائت از هاشمی، هاشمی امروز بسیار تنها شده است، بزرگان او را ترک کرده اند و دیگر بزرگی را در کنار خود نمی بیند، هاشمی محصور شده است و هر روز در پیله ای که به دو رخود تنیده بیشتر اسیر می شود، هاشمی دوران سختی را در حال تجربه کردن است، فارغ از هیاهویی که هر روز توسط رسانه های اصلاح طلب برایش به راه می اندازند، دیگر کسی از یاران دوران مبارزه با وی نمانده است

هاشمی شدیداً محصور شده است، از یک سو حصرش نه در دیوارها که در نبودن یاران دیروز خلاصه شده است، از سوی دیگر نادانانی که هاشمی آن ها را به خوبی می شناسد اطرافش را گرفته اند،

هاشمی امروز یا باید پیله را پاره کند تا پروانه وار از این قفس نجات یابد و یا آنکه در پیله ای که به دورش تنیده شده و خود نیز بی تقصیر نبوده، بماند تا حضرت ملک الموت به سراغش بیاید

با فروکش کردن فضای انتخاباتی هاشمی نیک خواهد یافت چه اشتباهی کرده است، می گفتند هاشمی شاهرودی در انتخابات ریاست خبرگان با هاشمی رفسنجانی رقابت نکرد و رفسنجانی متاثر از خط لندن، شاهرودی را در لیست خبرگان نگذاشت، لیست مشهد هاشمی، تا الان شاهد 4 اعلام برائت بوده، هاشمی یاران و دوستان خود را از دست می دهد تا با شیبی تند بعد از انتخابات به انزوا برود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۴
علیرضا یاری

نظرات  (۲)

در افق محو شدی برادر. از تحلیلت آب می چیکه.
سلام
جدا فکر می کردم مخت بیشتر از اینها کار کنه
به نظرم بعد از شمارش آرا بهتر میشه فهمید
خیلی دور نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی